Planowanie głowicy
Praktycznie po każdym demontażu głowicy bądź też stwierdzeniu awarii uszczelki pod głowicą, głowica powinna zostać „zweryfikowana”, tj. sprawdzona pod katem:
a w razie potrzeby przeszlifowana, tj. „splanowana”, co polega to na wyrównaniu jej powierzchni i zapewnieniu przez to idealnej szczelności wszystkich kanałów pomiędzy blokiem silnika a głowicą.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnej szlifierki do płaszczyzn - M7130A - posiadającej stół roboczy o wymiarach 1000x300mm
W przypadku gdy zachodziła będzie konieczność zeszlifowania znacznej ilości materiału - zapewniamy profesjonalne obniżenie gniazd zaworów, a następnie ich przeszlifowanie i dotarcie (zarówno gniazd jak i zaworów).
Zakład Mechaniczny Nowak
Kalinowice 157,
22-400 Zamość
Telefon: (84) 616 70 33
E-mail: biuro@zm-nowak.pl