Diagnostyka uszkodzeń i proces naprawy głowicy
Sprawdzenie głowicy silnikowej jest bardzo ważną czynnością, której dokonać należy każdorazowo przed jej instalacją w silniku, w celu wykrycia ewentualnych uszkodzeń wynikających głównie z:
- awarii podzespołów zapewniających chłodzenie głowicy,
- awarii rozrządu silnika,
- niewłaściwej eksploatacji pojazdu,
- naturalnego zużycia części i podzespołów
w rezultacie czego uszkodzeniu ulegają:
- korpusy i płaszczyzny głowic
- zawory dolotowe, wylotowe
- gniazda w/w zaworów
- kanały wylotowe spalin
- gniazda świec zapłonowych lub żarowych
- gniazda wtryskiwaczy.
JESTEŚMY W STANIE ZDIAGNOZOWAC I NAPRAWIĆ WSZELKIE POWYŻSZE USZKODZENIA dokonując:
- Sprawdzenia szczelności głowicy – pod kątem ujawnienia mikropęknięć
- Planowania głowicy
- Obróbki gniazd zaworowych frezami profilowanymi
- Wymiany gniazd zaworowych
- Sprawdzenia szczelności obrabianych gniazd zaworowych
- Szlifowania zaworów (wszelkiego typu)
- Wymiany prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- Regulacji luzów zaworowych - czynność konieczna jeżeli wałek rozrządu występuje w głowicy
Gwarancja wysokiego poziomu wszelkich czynności diagnostycznych i napraw wynika z:
- wieloletniego doświadczenia personelu
- wykorzystywania nowoczesnego, dedykowanego w tym zakresie sprzętu.
Tester szczelności głowic własnej produkcji, posiada opinię o innowacyjności w skali światowej.
Szlifierka do zaworów RV-516, najnowocześniejsza szlifierka włoskiej firmy, tolerancja szlifowanych zaworów to 0,002 mm
Wytaczarka Sunnen VGS-20. Wytaczarka amerykańskiej firmy Sunnen.
Szlifierka do płaszczyzn o powierzchni stołu roboczego 1000x400
Ponadto oferujemy Państwu:
- sprawdzanie głowicy na pękniecie
- wymiana gniazd zaworowych
- sprawdzanie szczelności obrabianych gniazd
- wymiana prowadnic zaworowych
- wymiana uszczelniaczy
- osiowanie głowicy (łożyskowanie/ regeneracja podpór wałka rozrządu)
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana obsad wtryskiwaczy głowicy
- naprawa gwintów świec iskrowych
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|